The Largest Islamic Group On Facebook

Friday, October 30, 2009

Entri kali ini adalah lanjutan daripada entri sebelum ini yang bertajuk Al-Quran Di Hina. Setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Ilahi dan ucapan tahniah kepada semua yang terlibat.

Kumpulan yang pernah diceritakan sebelum ini(tidak perlu disebut dan diulang nama kumpulan yang bangang tu) akhirnya telah ditutup dan diharamkan. Aktiviti memboikot ini tidak lagi perlu diteruskan. Ini jelas membuktikan apabila Ummat Islam bersatu, banyak perubahan yang mampu dilakukan memandangkan Ummat Islam adalah golongan majoriti yang hidup di muka bumi Allah.

Jutaan terima kasih kepada semua yang telah memberi sokongan dan sumbangan. Akibatnya ia telah berjaya menhasilkan sebuah Kumpulan Islam yang terbesar di Facebook (The Largest Islamic Group on Facebook). Kita akan mengatur misi dan strategi dalam komuniti ini agar dapat mempertahankan Islam dalam menghakis dan berhadapan dengan setiap serangan musuh-musuh Islam dalam bentuk penulisan khususnya. Kita tidak akan lari daripada Facebook, bahkan kita akan lebih bersatu dan mengumpulkan lebih ramai lagi Ummat Islam di sini.

Wallahua'lam.

☼☼☼ FLASH Al-QURAN ☼☼☼
Al-Quran Versi Flash
☼☼☼ ARRAHMAH.COM ☼☼☼
 
Esmaa3 Kalaami © 2009. Template renew and edited by in_saff03.